Apocalyptica «Shadowmaker»

2

Це вам не Тімберлейк, що випускає один альбом на двадцять років, і не Мадонна, що представляє їх кожного року по декілька штук. Це- Апокаліптика, і випускають вони платівки суто тоді, коли мають що сказати людям. Офіційно восьма студійна робота фінського рок-гурту, що оригінально прославився інструментальними каверами на Металліку, вийшла у світ сьогодні, тож редакція Крок у Рок не крокнула повз «Shadowmaker» і уважно послухала альбом.

1

Хвилю критики гурт накликав на себе, прийнявши до складу вокаліста Френкі Переза- таку собі економ-версію Брента Сміта (Shinedown), який не тільки записав із Апокаліптикою баладу Not Strong Enough для попереднього альбому, а й накликав на фінів купу біди із лейблом та ротацією пісні на радіостанціях. Імовірно, саме з цієї миті гурт вирішив більше не працювати із великою кількістю вокалістів в межах однієї платівки, і обрав для себе когось, хто не створював би проблем і гарно співав. Вони не прогадали- вокал Френкі роковий, влучний і чуттєвий; саме такий, яким хотіли бачити восьмий студійний альбом Апокаліптики фани.

Остання робота фінів складається із п’яти інструментальних та восьми треків із вокалом; деякі- вдалі, деякі- не дуже. Альбом відкриває коротка інструментальна композиція V-III-V Seed of Chaos, яка за атмосферою та звучанням дуже нагадує попередній альбом- 7th Symphony. Далі- три пісні з вокалом: Cold Blood, Shadowmaker та Slow Burn, і якщо перші дві можна коротко описати як типові рокові хіти, то про третю дійсно є що сказати. Пан Топпінен дуже не хотів, аби на цю пісню вішали ярлик «найкращої рок-балади», та, здається, ми повинні його розчарувати- трек дійсно вирізняється на тлі останнього випущеного рок-матеріалу, і дуже навіть дотягує до такого звання.

Reign Of Fear виділяється на альбомі набагато важчим та цікавішим від інших треків звучанням. Тут нескладні, але дуже доречні барабанні партії, та й загалом пісня віддає ранніми творіннями Ейкки Топпінена, та, все ж, їй бракує сюжетності. Апокаліптика не покидає тенденцію виконувати швидкісні інструментали, що на фоні вражень від тягучих Cold Blood та Slow Burn дуже тішить.

2

Шоста пісня альбому, Hole In My Soul, крокнула далеко вперед за інші треки з вокалом- тут досягнуто ідеальної гармонії між голосом та інструментом, та все ж композиції не вистачає сили; гурт наче загубив те крихітне зернятко, що робить пісню тією самою піснею. Та ж ситуація із наступним треком- House Of Chains. Апокаліптика дивує несподіваним рок-н-ролом, цікавим і олдскульним ритмом, але знов таки Френкі не може витягнути всієї сили, закладеної в пісню.

Невідомо, що хотіла сказати Апокаліптика наступним інструментальним треком Riot Of Lights, але це- нетипова для них, майже танцювальна композиція, одна з тих пісень, під які хочеться вершити добрі справи. Далі- Come Back Down- незрозуміла і рвана пісня, яку не рятує навіть прекрасна інструментальна частина та Sea Song- і пан Перез нарешті звучить природно, так, як і має звучати. На нашу думку, це- найкраща річ на альбомі- інструментальна частина здається найскладнішою, а вокал- найчуттєвішим.

‘Till Death Us To Part- епічна, соковита і сексуальна. За словами Ейкки Топпінена, це- найбільш змінювана пісня на альбомі; за нею- Dead Man’s Eyes- чергова композиція, до якої Френкі Перез не готовий. Цей трек перегружений музикою, і музичного наповнення в виді чотирьох віолончелей тут вистачило б з головою, натомість вокал, на превеликий жаль, все псує.

Реабілітувати альбом може тільки остання композиція на ньому- Hall Of The Mountain King, записана разом із симфонічним оркестром Аванті, бо кожного разу, коли Апокаліптика береться за Гріга, його твори проживають нове життя. Тут вони точно знають, що роблять- грають свою скандинавську, темну і складну музику.

Купити можна тут:
https://play.google.com/store/music/album/Apocalyptica_Shadowmaker?id=Baevvpgevuygnvuz43zcl2ezfim&hl=ru
https://itunes.apple.com/ru/album/shadowmaker/id972607370
Також не варто забувати про те, що фіни в рамках туру з новим альбомом планують завітати і до Києва! Чекаємо і любимо.

Автор: Вероніка Чорномаз


Apocalyptica

Про Автора

Comments:

Коментарі відсутні

Інтерв’ю з ВорсТ

Нещодавно наш журнал провів конкурс “Битва гуртів”, в запеклій боротьбі переможцем став рівненський гурт “Ворст”. Тому ми вирішили дізнатись детальніше, що це за хлопці, чим ...