Завантаження 5: інтерв’ю з лідерами MegamasS, niagAra та Every Second Every Day

0

…Ще недавно ми досхочу відривались на літніх майданчиках масштабних фестивалів, а з осіннім похолоданням перебазувались в паби з акустичними програмами та тісні заклади з гучною апаратурою. Літо було багатим на концерти, за вікном – жовтень, а отже, настав найліпший час для «закритих» фестивалів. І хоча в нас є ще попереду низка цікавих заходів по всій території України, уже зараз можна назвати цей концертний рік вдалим.

8LJ82TIFRUk

Так склалось, що п’ятий за рахунком фестиваль «Завантаження» відбувся саме під час визначних подій в житті багатьох учасників фестивалю. Це – і релізи відеокліпів (Septa – «Live at Gogol Str.» (дует вокаліста Євгенія Тимчика та гітариста Сашка Костюшенка), Jinjer – «Sit Stay Roll Over»), альбомів (Мерва – «І-Цзин», Morphine Suffering – «Пам’ятай, хто ти є»), синглів (niagAra – «Крила», «Маска», MegamasS – «Никакого Криминала» та ін.), зміни в складі колективів, що так чи інакше вплинули на їхню творчість. Тому краще було дізнатись про події з життя митців з перших уст, що ми і зробили під час прес-конференції та за сценою найголовнішого закритого metal-фесту України.

S3GqmZU1CQg

Максим Коваленко (Dysphoria) під час виконання  “Self-Diseased”

Прес-конфереції «Завантаження» проходили в три етапи:
– інтерв’ю з киянами «Morphine Suffering»;
– зустріч з учасниками гуртів «MegamasS», «niagAra», «Every Second Every Day»;
– конференція з гітаристом Дмитром Ажнюком та вокалістом Петром Зарудним з гурту «Мерва» щодо релізу їхньої платівки.

aw1IIkFmWp8

Євгеній Абдюханов (Jinjer)

Розпочнемо з найцікавіших моментів конференції з вокалістом Сашком Гридіним та гітаристом Олексієм Ігоревичем з «MegamasS», лідером «niagAra» Вірою-Вікторією Папою та фронтменом «Every Second Every Day» Олегом Томенком. Також на питання щодо теперішнього та майбутнього фестивалю «Завантаження» відповідали організатори Севастіян Вонс та Ольга Корнійчук. Зустріч проходила в затишній залі Event-hall «Кіно», в яку час від часу доносились звуки soundcheck’ів з головного приміщення фесту.

uXcMJBfYKt8

“Every Second Every Day” під час дебютного виступу у Львові

Варто зазначити, що цьогорічна організація фестивалю врахувала зауваження та бажання відвідувачів попередніх «завантажень». Зміни відбулись в плані звучання (звукорежисером та відповідальним за технічну частину фестивалю став Юрій Красноокий), менеджменту та технічної складової продажу білетів та stageman’ів. Учасниками жовтневого концерту стали тринадцять гуртів:

– АННА;

– niagAra;

– MegamasS;

– Merva;

– Morphine Suffering;

– Dysphoria;

– Burrow;

– Septa;

– Mono;

– Every Second Every Day;

– Blame;

– Space Of Variations;

– Jinjer.

5Ujg0XAvZi4

“Jinjer” презентували нову композицію “Sit Stay Roll Over”

Для більшої частини з списку участь у «Завантаженні» став дебютним, тому підхід до формування сет-листів та виступу був особливо відповідальним, – музиканти «Septa», «Dysphoria», «Burrow», «Mono»,  «Blame», «Every Second Every Day» та «Space Of Variations» вперше мали змогу показати все, на що вони здатні. Ну, а headline-команди урізноманітнили сет новими піснями: «Merva» порадувала новими треками з «І-Цзин», «Jinjer» – синглом «Sit Stay Roll Over», на яку було знято кліп, «АННА» дала змогу прослухати «ненаситним» слухачам трек «ІІІ» вживу. Суміш старого та нового матеріалу в списку «niagAra» пояснила лідер Віра-Вікторія Папа:

– …безперечно, сьогодні будуть і старі пісеньки. Чому саме старі? Тому що група об’єдналась знову, вона не розпадалась, просто в нас був період, коли ми вирішували особисті питання протягом чотирьох років. Є два нових треки, я б назвала це lounge-зоною в контексті всього фестивалю. Це буде сюрприз для глядачів і для самих організаторів.
– Чи відходила ти в цей період від музики, чи замінила нею роботу?
– Я завжди казала, що прагну до того, аби музика не стала роботою. Практично, це – ціль мого життя, – залишити для себе музику як хобі.
…Життя – це як жонглювання кульками. Є п’ять кульок (цінностей), одна з яких – це робота. Вона гумова, – відбивається, летить, дряпається, її можна замінити. А от музика, здоров’я – це кришталеві кульки і вони розбиваються. Я хочу їх берегти, вони дуже цінні.
Музика для мене в плані хобі важлива ще тим, що я можу розкривати себе з різних сторін, заробляти на цьому гроші і знову вкладати в музику, грати її такою, як я хочу.

8xwIJodkIII

Віра-Вікторія Папа (niagAra) та Олег Томенко
(Every Second Every Day) 
на прес-конференції перед виступом

-В фінансовому плані зараз проблематично займатись мистецтвом?
Олексій Ігоревич, «MegamasS»:
– Лично для меня, как лидера «MegamasS», музыка является способом отслеживания качества собственной жизни. Я смотрю на реакцию людей после выхода нового материала. Что касается финасового плана данного вопроса, то он имеет место. Но он не есть главной целью моей работы.

Олег Томенко, «Every Second Every Day»:
– Мы стараемся на данном этапе не уйти в минус. Мы только появились, и очень сложно сделать так, чтобы люди ходили на наши выступления и платили огромные деньги. Поэтому если у нас есть появляется случай дать сольный концерт (недавно такие были в Харькове и Одессе), то это здорово. Нам платят за проезд и проживание. О серьезных гонорарах речь не идет, – организаторы часто отказываются работать с нами по причине того, что нас и наш материал на данном этапе не знают. У нас так принято – если группа малоизвестная, то и ее творчество идет в массы очень тяжело, поэтому и приходится разбавлять наши песни cover’ами на более «легкие» группы. Это плохо, немного неприятно, но народу это нравится. Пока есть на это спрос, мы это делаем. Я хочу от этого отойти, и надеюсь, после появления на «Завантаженні» ситуация поменяется.

5i7_SqFSYqo

Олексій Ігоревич (MegamasS): “Хочу сказать молодым группам:
сразу ничего не бывает. Нужно набраться терпения.”

Группа «Megamass» непосредственно отбирала участников на этот фестиваль. Что можете сказать о развитии «тяжелой» сцены в Украине и о тех коллективах, которые сегодня выступают на одной сцене с вами? Какие критерии отбора при прослушивании?
Олексій Ігоревич, «MegamasS»:
– Прослушивал по предмету наявности того, что можно было слушать. У кого-то два-три трека. Я формировал выбор по категориям: инновационной составляющей, технической, по качеству записи, видеозаписи, если такая была… В конце эту математическую сумму я сложил в общий балл и руководствовался по нему. Старался подходить объективно, с точки зрения математики, потому что когда начинаются выяснения, ненужные слова, получается слишком субъективный выбор. Так и выбирал.

Что касается сцены, то ситуация улучшилась. Активизировалось очень много групп, среди них – десять-пятнадцать сильных коллективов. Кто-то воскрес (сміється), кто-то сформировался. В общем, ситуация улучшилась. Но у каждого коллектива есть своя мотивация и качественная сторона, у которой тоже есть моменты. Нужно прививать качество. А это – и финансовая составляющая, ведь запись альбома начинается двух и заканчивается десятью тысячами долларов.  О клипах я вообще молчу, – все знают, сколько стоит монтаж, оборудование и т.д. К этому надо быть готовым, если этим заниматься ответственно. Да, и сразу ничего не бывает. Нужно набраться терпения.
ADxe1K47Gnk

Сашко Гридін (MegamasS): “Я – жутко творческий человек
и ужасно люблю музыку.”

Сашко Гридін, «MegamasS»:
-Я бы хотел обратиться к таким группам: прекратите играть четыре аккорда. Они же все переигранные, играйте восьмую, сколько можно?

– Саш, ты творить в том же духе, что и сейчас? Есть ли новый материал, чего от тебя ожидать?
– Мы будем развиваться в том же направлении, что и сейчас, это однозначно. У нас меня есть проект с Сергеем Любинским (гурт «ТОЛ» – прим.), который мы будем писать, у нас уже есть треки, в котором участвует и Глеб Процив с «Vivienne Mort». Я очень хочу выпустить этот материал, он круче, чем я, можете себе представить? Там нет четырех аккордов, нет дудок, он просто очень-очень крутой. Ну, и продалжаю работать в «MegamasS», надеюсь, вы слышали наш последний сингл, который ввалил всем по лицу, и следующие треки будут в таком же духе. И пресс-конференции может не состояться, потому что все будут мертвые. Я – жутко творческий человек и ужасно люблю музыку.

– Вопрос Олегу: расскажи, как появилась группа «Every Second Every Day»?
– Я очень люблю заниматься музыкой, года два назад у меня была группа и она распалась из-за этой политической ситуации в стране. Ну, и возникла необходимость вывести все, что откладывалось в те годы, на свет; показать, что можно делать что-то необычное. Поэтому я приехал в Днепропетровск, нашел музыкантов, и мы начали работать. Прошло всего полгода, а мы уже выступаем на «Завантаженні».

– Вопрос группе «MegamasS»: расскажите о вашем отношении к алкоголю и как лучше всего выйти с утра из запоя?
Сашко Гридін:
– Все очень просто. Во-первых, вечером вы не встречаетесь с группой «Jinjer», ни в коем случае! Забудьте вообще об этой группе, если хотите правильно употреблять алкоголь. Во-вторых, принимайте активированный уголь, очень много воды. Утром, например, Алексей любит бульон, тяжелую музыку. Ну, и женщина, секс, однозначно…

– Саш, тебя долгое время не было в «MegamasS». Ощущаешь ли ты изменения в публике, которые произошли во время твоего отсутствия?
– Если честно, когда я выхожу на сцену, публики я не вижу. Поэтому для меня нет значения, выступаю я перед пятью людьми или перед сотнями, как на «Республике». Я постоянно в себе и кайфую, а как народу – фиг его знает… Ну, все больше малолеточек красивых, фотографируются. На меня начали обращать внимание, это радует. Даже мальчики (сміх в залі). Ну, я вот несу свой посыл… Народ, который слушает такую музыку, всегда одинаковый. Для меня он не поменялся, просто хотелось бы его умножить. А народ, в основном, слушает четыре аккорда, блин!

– Ну, есть же множество однотипных групп, которые играют одинаковые «нули», ставят кардан и ничем не отличаются от всех остальных. Что им делать и куда все это катится?
– Я насчет этого ничего сказать не могу. Я такую музыку не слушаю и она мне не интересна. Для меня это просто «нули» и кардан.

– То есть, для тебя – четыре аккорда и «нули»… Шо то – шо это, как сказал современник Эскобар?
– Да, это такие две… Ну да, современник Эскобар! (сміється)

– Многим группам нравится, чтобы во время выступления публика организовывала circle pit, slam и т.д. Ваше отношение к этому, нравится ли вам это?
Сашко Гридін:
– Да, лично мне все очень нравится.

Олег Томенко:
– Мне тоже это все нравится, мы часто просим сделать всякие «стеночки», подсказываем людям, что делать во время наших песен. Это нормально, потому что люди находятся в своей атмосфере, каждый делает что-то по-своему, поэтому ими нужно управлять.

kYIMEMwCFFk

Ольга Корнійчук (організатор “Завантаження”)

Віра-Вікторія Папа:
– А я люблю, коли співають наші тексти. Я їх не просто пам’ятаю, тому добре, коли всі разом співають (сміється).

– Питання до організаторів: чи бувало вам соромно за слухачів після концерту?
Севастіян Вонс:
– За останні три роки – ні. Коли робили в «Романтику» – було… Ну, ригають…

Сашко Гридін:
– Здесь не будет этого?

– Ні.
Гридін – Ігоревичу:
– Пойдем отсюда, пойдем… (сміх в залі).

Віра-Вікторія Папа:
– Насправді, в цьому є своєрідний розвиток, рівень культури відвідувачів зростає.

Севастіян:
– Ну, на це є причини. Ми закрили вихід на фестиваль. Люди зайшли – тут дорожчий алкоголь, люди менше випивають, відповідно, менше ригають (сміх в залі).
До речі, більшість тих, хто йде на фестиваль «Завантаження», готові розбити лікті та пустити трошки крові, але все обходиться без серйозних травм. Десь хтось впав – його піднімають, є рівень культури публіки. Не такий, як би хотілось, але є прогрес.

– Уявіть, що йде концерт, зараз буде найцікавіший момент пісні, і замість того, щоб відірватись на повну, всі дістають мобільні телефони і починають вас знімати. Якою буде ваша реакція і ваше ставлення до цього?
Олег Томенко:
– Я очень часто сталкиваюсь с тем, что на наших концертах мало людей, и что они там делают, в принципе, мне все равно. Я привык работать для любого количества людей, а то, что сегодня будет – это вообще максимум.

Сашко Гридін:
– Вы, наверное, видели картинку в Интернете, как меняется слушатель на концертах – с 70-ых годов и до сегодняшнего дня. Это все зависит от народа. А что дальше?.. Возможно, наоборот будет, – народ на сцене, а гитаристы будут стоять с гаджетами.

Віра-Вікторія Папа:
– Якщо чесно, мені не байдуже, як реагує публіка. Живий контакт дуже важливий, а сучасні технології – це добре, і технології мають людині допомагати розвиватися. В даному випадку, живий контакт – найважливіше. Для чого тоді створені концерти? Для того, щоб зустрічатись, правильно? Я – телевізійник, і чекаю від публіки саме живої реакції.

Сашко Гридін:
– А вот «MegamasS» вводит новую моду: мы делаем селфи командой, а народ просим повернуться спиной к сцене. А мы все такие грустные…

Почему мы это делаем? Потому что эта мода уже надоела! Пусть народ стоит, как мастера боевых искусств, чувствует все спиной (сміється).

Підсумовуючи сказане, учасники команд поділились планами на майбутнє.

Гурт «niagAra» пообіцяли частіше зустрічатись з публікою на концертах, адже в арсеналі команди з’явилась ціла низка пісень, і кожен бажаючий зможу прослухати свіжий матеріал в Інтернеті. Віра-Вікторія та її гурт чекають на контакт та віддачу від публіки, тому чекайте їх у своїх містах.

«Every Second Every Day» анонсують сингл та відеокліп цієї зими. Робота в студії має завершитись дебютним альбомом нового гурту з Дніпропетровська, тому ми будемо ретельно стежити за хлопцями. За словами Олега, його гурт виходить на новий рівень.

«Новый уровень – это когда группа заканчивает все технические или незначительные сложности, и занимается главным – несет свою музыку в мир и ни о чем не задумывается. Все остальные, мелкие проблемы просто исчезают» – зазначив Томенко.

Ну, а «MegamasS» пообіцяли рвати зали своїми концертами та підготувати новий матеріал. Їхній виступ на «Завантаженні» ще довго буде в пам’яті всіх відвідувачів, тому залишається лише чекати на виконання обіцянок. Всім, кому пощастить побачити своє місто в переліку туру гурту – мерщій за квитками!
IPeukGKpV1Y

…для “Mono” виступ на “Завантаженні” також став дебютним

На цій мажорній ноті і закінчилась зустріч з учасниками таких різних та водночас, схожих гуртів. Різних – в плані стилю, звучання, творчості. Схожих тим, що змогли об’єднати аудиторію ненаситних слухачів своєю енергією. Маємо надію, сказане вище збудеться, і ми неодмінно отримаємо завантажимось новими піснями улюблених гуртів.

Автори: Андрій Микитенко, Дмитро Овсянко


Про Автора

Comments:

Коментарі відсутні

Crucify Me Gently в Дніпропетровську (23.10.2014)

Кінець жовтня. Погода коливається від сирості до морозів. У повітрі відчувається важкий осад меланхолії та депресії, який наганяє на населення різка зміна теплоти на холод ...